AW_service centre.jpg

AgustaWestland Service Center

Bel Air’s tekniske afdeling har egen EASA part 145 godkendelse - en godkendelse til at vedligeholde helikoptere på eget værksted. Endvidere har vi tilladelse til at udføre luftdygtighedsfornyelse på interne og eksterne helikoptere.

Høj standard og høj fleksibilitet

Alle medarbejdere, der har med vedligeholdelsen at gøre, har gennemgået specielle og kompetencegivende videreuddannelser, der udføres både internt og eksternt. Dette skal sikre en høj standard og ikke mindst en høj sikkerhed omkring arbejdet og vedligeholdelsen generelt.

Alle vore medarbejdere er højt motiverede med en positiv indstilling. Vi ser muligheder - ikke begrænsninger. Vi forsøger i alle led at opnå optimal fleksibilitet - det giver arbejdsglæde, da vi hver især føler vi gør en forskel. Resultatet bliver, at vi er i stand til at levere en udsøgt service overfor vore kunder.

Downtime minimal ved vedligehold

Da vi selv er operatør, har vi indgående kendskab til hvad det betyder at have et fly ude til vedligehold. Derfor gør vi meget ud af planlægning omkring vedligehold - både med tanke på at have det rigtige værktøj, reservedele, arbejdsgrundlag og ikke mindst de helt rigtige teknikere til den specifikke opgave, for at sikre en så kort "down time" som mulig.

Vores logistik sikrer, at vi har de rigtige reservedele på det rigtige tidspunkt. Endvidere sikrer vores indgangskontrol, at alle reservedele kommer fra godkendte værksteder og fabrikanter. Alle reservedele bliver opbevaret i aflåst og sikret lokale af hensyn til sikkerheden.

Alle vore interne procedurer er godkendt af Trafikstyrelsen. Vi bliver løbende auditeret - både af interne og eksterne auditører for at sikre den bedst mulige kvalitet.